راز قانون جاذبه

از زمان پیدایش زمین و موجودات ، رازی وجود دارد که تا امروز فقط دانشمندان بزرگ از آن با خبر بودند ، ولی من این راز را برای شما بازگو می کنم تا با به کارگیری آن زندگی تان از این رو به اون رو شود

حتما می دانید که هر چیزی مشابه خودش را جذب می کند(قانون جاذبه).
راز هم همین است.شما با فکر کردن به هر چیزی آن را جذب می کنید ، یعنی کاینات افکار شما را جذب کرده وطی زمانی طولانی و یا کم فکر شما را در زندگی تان پیاده می کند ، چه فکر خوب باشد و چه بد.
پس باید به چیزهایی که دوست داریم بیندیشیم ، تا آنان را جذب کنیم.تنها مشکل فقط بعد زمان است و ممکن است شما در آن لحظه به خواسته تان نرسید ، پس باید صبور باشید تا افکارتان بعد زمان را طی کند.

هرگز به مشکلاتتان فکر نکنید که آنان را جذب می کنید. مثلا به کم وزنی فکر نکنید ، به وزن دلخواهتان فکر کنید. اگر از مبلغ حقوقتان ناراضی هستید ، جلوی آن هر چقدر که دلتان می خواهد صفر بگذارید.
درواقع فکر کنید حقوق شما اینقدر است تا کاینات جوابتان را بدهد.
این کار وکارهای نظیر این به فکر کردن در مورد خواسته هایتان بسیار کمک می کند مثلا عکس خودتان را بر روی صورت راننده ماشین مورد علاقه تان بگذارید.وقتی به نانوایی می روید و می بینید صف شلوغ است نگویید اه... شانس ما رو ... ببین... امروز اصلا رو بد شانسی ام... چون در صف رستوران هم گیر می کنید ، چون با فکر کردن به آن صف شلوغ را جذب می کنید.

مرد خلبانی به شدت مجروح شده بود ودیگر امیدی به زنده ماندنش نبود ، چون فلج کامل شده بود ، له شده بودو... .و دکترها به او می گفتند زنده نمیمانی ولی او باخودش می گفت من تا کریسمس با پای خودم به خانه میروم و چشمهایش را می بست فکر می کرد که دارد با پای خود به خانه میرود.
ودقیقا شب کریسمس او به طور باور نکردنی بهبود یافت ومرخص شد و به خانه رفت.همه ی این مثال ها واقعی بود.باور نمی کنید
دکترها می گویند تعداد مولکول های ویروس ایدز در بدن کسی که هر روز فکر می کرد در خونش فقط مولکول های مفید وجود دارد ، به مرور کم شده تا جایی که فرد سالم از بیمارستان مرخص شده.
حال فقط به چیز هایی که دوست دارید فکر کنید ، تا کاینات خواسته تان را برآورده کند ، البته تلاش شما هم الزامی است .

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

سورنا، سردار بزرگ ايراني

زندگی نامه حافظ (شهر مادری حافظ کازرون بوده استادش هم کازرونی نتیجه اخلاقی:حافظ کازرونی!!!)

داستان عاشقانه اردشیرساسانی و گلنار به نقل ازشاهنامه فردوسی