اشتباه

من با یک نشانه اشتباه، در خانه ای اشتباه با طالعی اشتباه به دنیا اومدم .......من راه اشتباه رو انتخاب کردم که منجر به تمایلات اشتباه شد.....من در زماه اشتباه در مکان اشتباه به یک دلیل اشتباه بودم.....در روزی اشتباه از هفته‌ای اشتباه از روشی اشتباه با تکنیکی اشتباه استفاده کردم // اشتبــــــــــــاه....اشتبــــــــــــاه // عناصر من اشتباه هستن.....من ذاتا اشتباه هستم.....ترکیبی اشتباه در ژن‌های اشتباه.....من به یک انتهای اشتباه با یک منظور اشتباه رسیده‌ام....این برنامه اشتباهی بود.....یک ایده اشتباه در مردی اشتباه...نگاهی اشتباه به ارزشی اشتباه ...سوالی اشتباه با پاسخی اشتباه// اشتبــــــــــــاه....اشتبــــــــــــاه // من با مارشی اشتباه رژه میرفتم....در یک فرهنگ اشتباه....کفری از انرژی اشتباه....استفاده از تمام راه‌ها و نشانه‌های اشتباه با یک تفسیر اشتباه.....من در یک صفحه اشتباه از یک کتاب اشتباه بودم ، با پرداختی اشتباه از نگاهی اشتباه....با ماهی اشتباه، تمام شب‌های اشتباه // اشتبــــــــــــاه....اشتبــــــــــــاه ٬٬٬

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

سورنا، سردار بزرگ ايراني

زندگی نامه حافظ (شهر مادری حافظ کازرون بوده استادش هم کازرونی نتیجه اخلاقی:حافظ کازرونی!!!)

داستان عاشقانه اردشیرساسانی و گلنار به نقل ازشاهنامه فردوسی