از فايل پشتيبان تا ويرايش تصاوير

گر به دنبال راهي براي نگهداري از اطلاعات كامپيوتر خود هستيد يا اينكه تمايل داريد به راحتي تصاوير خود را به صورت حرفه يي ويرايش كنيد، كافي است با اين ستون همراه شويد تا دو نرم افزار قوي را به شما معرفي كنيم.
  
    
تهيه يك فايل پشتيبان
    شايد شما نيز دچار مشكل از دست دادن اطلاعات خود شده باشيد.به عنوان مثال قصد داريد با برنامه پارتيشن بندي، اقدام به ايجاد تغييرات در فضاي هاردديسك خود كنيد اما بعد از اتمام كار متوجه مي شويد يكي از درايوهاي هارد شما به طور كامل فرمت شده است و شما در اين درايو اطلاعات و فايل هاي مختلفي را نگهداري مي كرديد كه ديگر آنها را در اختيار نداريد. هميشه يكي از بهترين روش ها در زمان بروز چنين مشكلاتي استفاده از فايل هاي پشتيبان است يعني شما هميشه از اطلاعات خود فايل هاي Backup تهيه كنيد تا در صورت بروز مشكلاتي نظير آنچه ياد شد، از آنها استفاده كنيد. نرم افزارهاي مختلفي به شما در اين كار كمك مي كنند. در اين مطلب شما را با نرم افزاري براي تهيه فايل هاي پشتيبان آشنا مي كنيم. Backup Exec System Recovery نام نرم افزاري است كه به كمك آن كاربران قادر به تهيه فايل هاي پشتيبان از اطلاعات و فايل هاي مختلف سيستم هستند. به كمك اين نرم افزار كاربران قادرند در زماني كوتاه اقدام به ساخت فايل هاي پشتيبان كنند. اين نرم افزار از ابزارهاي مختلفي براي تهيه فايل هاي پشتيبان برخوردار است و با توجه به ويژگي ها و امكانات خود به راحتي اين توانايي را براي كاربر فراهم مي كند تا در هر زمان از هر قسمت از ويندوز خود يا برنامه هاي مورد نظر خود فايل پشتيبان تهيه كنيد. اين نرم افزار از توليدات شركت Symantec Corporation است.از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به اين موارد اشاره داشت: تهيه فايل هاي پشتيبان از قسمت هاي مختلف به صورت خودكار در زمان هاي تعيين شده، قابليت بازگرداني فايل هاي پشتيبان تنها در چند دقيقه با قابليت بازگرداني تكنولوژي و سازگار با ويندوز 7، قابليت كپي اطلاعات از FTP سرور ها و تهيه پشتيبان از اطلاعات، قابليت تنظيم برنامه تا در زمان معيني به صورت خودكار اقدام به تهيه فايل هاي پشتيبان كند (روزانه، هفتگي، ماهيانه)، توانايي encrypt كردن فايل هاي پشتيبان به منظور جلوگيري از سوءاستفاده از آنها توسط ديگر اشخاص، قابليت اجرا و مديريت بر فايل هاي پشتيبان بدون نياز به اجراي نرم افزار، چك كردن فايل هاي پشتيبان پس از تهيه آنها تا در صورت وجود مشكلات احتمالي مجدداً اقدام به تهيه فايل كنيد، توانايي تهيه فايل هاي پشتيبان در دو حالت فشرده و غيرفشرده و ده ها امكانات ديگر.
  
    
ويرايش قوي تصاوير
    امروزه نرم افزارهاي مختلفي را مي توان در زمينه ويرايش تصاوير مشاهده كرد كه به وسيله آنها كاربران مي توانند تصاوير مختلف را ويرايش كنند. هر يك از نرم افزارهاي ويرايش عكس داراي ويژگي ها و خاصيت هايي است كه همين ويژگي آنها را نسبت به يكديگر متمايز مي كند. از معروف ترين نرم افزارهاي ويرايش عكس مي توان به فتوشاپ اشاره داشت كه در ميان بسياري از كاربران داراي شهرت خاصي است. اما نرم افزاري همانند فتوشاپ نيز شايد با يك نرم افزار ويرايش ساده تر تفاوت هايي از لحاظ ويژگي ها داشته باشد و ممكن است ويژگي هايي كه در يك نرم افزار كم حجم تر و ساده تر موجود است، در نرم افزاري همانند فتوشاپ موجود نباشد. در اين مطلب نرم افزاري را به شما معرفي مي كنيم كه ويژگي هاي برتري نسبت به نام و نشان خود دارد. Saint Paint Studio نام نرم افزاري قدرتمند براي ويرايش عكس ها به صورت حرفه يي است. در اين نرم افزار كاربران مي توانند با استفاده از فرمت هاي مختلف اقدام به ويرايش عكس ها كنند. اين نرم افزار از ويژگي جالب ديگري نيز برخوردار است و آن قابليت ويرايش فايل هاي AVI است. همچنين تغيير اندازه تصاوير، تنظيم كيفيت نور و شفافيت تصوير ، از بين بردن قرمزي رنگ چشم در عكس هاي ديجيتالي و... از ويژگي هاي اين نرم افزار است. برخي ديگر از ويژگي هاي موجود در اين نرم افزار شامل اين موارد است: پشتيباني از فرمت هاي BMP، CUR، ICO، GIF، JPG، RNG، TGA، TIF، AVI، SPS، WBMP، PCX، قابليت ويرايش تصاوير با ابزارهاي حرفه يي به صورت آسان، قابليت تركيب و استفاده از تصاوير انيميشن، داراي چندين افكت مختلف، داراي ابزارهاي برش به صورت حرفه يي، سازگاري كامل با ويندوز هفت. گفتني است اين نرم افزار محصولي از ttkdownloads است. علاقه مندان به كسب اطلاعات بيشتر در خصوص دو نرم افزار يادشده مي توانند به سايت www.p30world.comمراجعه كنند تا علاوه بر اطلاعات بتوانند به طور رايگان اين دو نرم افزار را براي خود بارگذاري كنند.
    

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

سورنا، سردار بزرگ ايراني

زندگی نامه حافظ (شهر مادری حافظ کازرون بوده استادش هم کازرونی نتیجه اخلاقی:حافظ کازرونی!!!)

داستان عاشقانه اردشیرساسانی و گلنار به نقل ازشاهنامه فردوسی