چرا فقر؟!!

سلام دوستان من علیرضا هستم 23~4 ساله از جهان هستی  ,کهکشان راه شیری , منظومه شمسی , کره زمین , نیمکره شمالی , قاره آسیا, دور از جون خاور میانه و در کشور عزیز ایران و ... خلاصه اینکه منم یه آدم معمولی مثل خیلی دیگه از مردم این دیار...در ضمن دکترا از آکسفورد یا دانشگاه هاوایی هم ندارم و افتخار میکنم بیسوادم ; خودتان دلیلش را بهتر می دانید...ولی من آدم معمولی قشر ضعیف و آسیب پذیر و خوشه یکی !!! به عنوان یه جاندار تو این مملکت می خوام بدونم حق ما از این زندگی چیه؟!! حد اقلش اینه که دیگه تو خیابان نبینیم کسی داره گدایی می کنه یا تن فروشی  و  یا دزدی کنه واسه سیر کردن شکم... حتما میگی چرا که نه خلاصه هر جا بری تو همه دنیا حتی مثلا آمریکا هم این چیز ها هست !!! ... ولی عزیز من اونها که مثل ما مسلمان نیستند ...  حالا مسلمونی به کنار اصلا چرا ما باید در حالی که در مجموع 13% کل همه منابع جهان را داریم(تو مدرسه معلم مون با افتخار بهمون گفته) و فقط 1% از جمعیت جهان را داریم باید اینطوری باشیم تازه به قول همین مسئولان دکتر وآخو.. بیشترین جوانها را نسبت به جمعیت کشورمون داریم... کجای کار داره میلنگه , شاید اونها راست میگن همش تقصیر دشمن!!!
لطفا اگه غلت املایی یا نگارشی داشتم ببخشید آخه من بیصواتم.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

سورنا، سردار بزرگ ايراني

زندگی نامه حافظ (شهر مادری حافظ کازرون بوده استادش هم کازرونی نتیجه اخلاقی:حافظ کازرونی!!!)

داستان عاشقانه اردشیرساسانی و گلنار به نقل ازشاهنامه فردوسی