ندای درون


اگر حقیقت درون خودت را یافته ای، هیچ چیز دیگری را درهمه این هستی برای یافتن نداری


اگر حقیقت درون خودت را یافته ای، هیچ چیز دیگری را درهمه این هستی برای یافتن نداری . حقیقت به واسطه تو عمل می کند ، هنگامی که چشمانت را باز می کنی ، این حقیقت است که چشمانش را باز می کند . هنگامی که چشمانت را می بندی ، این حقیقت است که چشمانش را می بندد .
این یک مدیتیشن عظیم است . اگر تنها بتوانی این اندیشه را بفهمی هیچ کار دیگری نباید بکنی ؛ هر آنچه را که در حال انجام دادنی، بدست حقیقت انجام می شود . قدم که می زنی ، حقیقت است ؛ به خواب که می روی ، حقیقت است که استراحت می کند ؛ سخن که می گویی ، حقیقت است که سخن می گوید ؛ سکوت که می کنی ، حقیقت است که سکوت می کند.
این یکی از ساده ترین فنون مدیتیشن است . آرام آرام همه چیز با این فرمول ساده شکل می گیرد ، و آنگاه دیگر نیازی به فن نیست .

زمانی که شفا یافتی ، مدیتیشن ر ا رها می کنی ، دارو را رها می کنی . آنگاه به مانند حقیقت زندگی می کنی – زنده ، تابناک ، خشنود و سعادتمند ، خودت آوایی می شوی. همه ی زندگی ات به دعایی بی سخن تبدیل می شود ، یا بهتر است بگوییم به نیایش ، رحمت و زیبایی ای که به جهان خاکی ما تعلق ندارد ، بلکه تابشی از نور است که از ماوراء به تاریکی جهان ما می تابد
http://oshocenter.org

پست‌های معروف از این وبلاگ

سورنا، سردار بزرگ ايراني

زندگی نامه حافظ (شهر مادری حافظ کازرون بوده استادش هم کازرونی نتیجه اخلاقی:حافظ کازرونی!!!)

داستان عاشقانه اردشیرساسانی و گلنار به نقل ازشاهنامه فردوسی